Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Červenec 29 06:38:49 CEST 2011

Zdravím,
  ERS 50 používám též a jsem s ní rovněž spokojen, ikdyž s těmi drahými
stanicemi se to pochopitelně srovnávat nedá. Ovšem u všech kusů ERS 50,
které jsem postupně potkal (3 kusy) došlo během provozu k fatální
závadě, a to propálení silikonové izolační bužírky uvnitř pera a
následný zkrat napájení na kostru pera. Je zajímavé, že jen jedna
zareagovala, jak měla - spálila pojistku a tím se zachránila. Druhá
vyhořela vevnitř elektroniky včetně trafa (bohužel zrovna nebyla asi 5
minut pod dohledem a když jsme přišli, všude plno smradu a čmoudu)
a třetí roztavila plast rukojeti pera, takže tato se vlivem tíhy přívodu
ohnula do ostrého úhlu, ale elektronika vydržela a po výměně pera byla
zase funkční.
  Zdraví Pavel