Jak skladovat gelovou olovenku?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 28 20:16:21 CEST 2011

 28.7.2011, 20:10:28

Ono to neni tak horke. I do te gelovky se da, s pouzitim mirneho
nasili destilka/elektrolit doplnit. Staci vypacit viko, to byva
vetsinou privarene, ale jeho vypaceni nicenu nevadi. A pod vikem jsou
gumove spunty-cepicky. Ty jsou normalne sundavatelne.
A jednoduchou nabijecku na LiIon/Lipo staci, mate-li nejaky zdroj
napajeni 11 nejbeznejsich soucastek v cene cca 20 Kc.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz