Jak skladovat gelovou olovenku?

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Červenec 28 19:14:17 CEST 2011

Ta cena toho packu je celkem zajimava, byl by odkaz?

Pavel

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 28, 2011 2:53 PM
Subject: Re: Jak skladovat gelovou olovenku?

A kolik z toho tedy vybijete za tech par minut? Pro tyhle pripady je
mnohem lepsi si poridit "power pack" z lionek.

Ja jsem vsechny mobilni Pb zdroje uz zlikvidoval prave o neustalou
potrebu se o ne starat.

Svarovi jsem sletoval uz snad pred sesti lety lionkovej pack 4s4p (12V /
6Ah) z uz proslych clanku 18650 misto gelovky co nosil na expedice na
kopce k vysilacce - jednak na to nemusi treba 2 roky sahnout a jsou
stale nabite a navic je ten pack o polovinu lehci.

Ted jsou i moznosti poridit treba A123 nebo LiFePo a nebo i ty lipolky.
Objednaval jsem ted klukum do aut 3ks lipolek 8.4V/5Ah a je to cihlicka
46x139x26mm tezka cca 370g v pevnem futralu. Jedna vysla i s drahou
dopravou DPD na 500Kc.

Radek Vicek