Xilinx FPGA s DDR2

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 28 17:02:21 CEST 2011

V tom ze používáte pouze ISE problém rozhodně není. Ovládání toho MIG
není IMO nijak složité. Nejdříve se počká na inicializaci paměti (200
us) a pak se pro zápis pošle příkaz, počká se až nastavení "cmd_ack" a
pak se pošlou v burst data. Pokud přijde žádost o refresh, tak se pošle
příkaz pro refresh a zase se počká na "refresh_done". Xilinx k MIG
dodává i demo design, model DDR a další ukázkové soubory - zkuste se
podívat tam. Nicméně mě přišel pro simulaci vhodnější model paměti od
Micronu (stejně jako jejich datasheet pro pochopení komunikace s DDR
pamětí).

Pokud máte zájem, mohu poslat soubory s "vlnami" do ISImu.

OH