Re: Re: Zkušenost s pájecí stanicí Pro's Kit zakoupenou v GME

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 28 10:50:50 CEST 2011

> Ale na druhou stranu se snažíte porovnávat low cost zařízení s hi-tech
> drahou pájkou, takže tam kvalitativní rozdíl být musí.

Jak psal Balu, za $140 se dá koupit Weller stanice, což není o moc víc.

Problém je, že tahle pájecí stanice spadá do kategorie "vrták do železa, který ohnu mezi prsty", jak jsem jednou tátovi předvedl, když se mi chlubil, jak výhodně koupil sadu elektrického nářadí. Vypadá jako pájecí stanice, ale není to pájecí stanice.

Kupodivu se mi mnohem líp pájelo se samotným perem na 12V bez regulace zakoupeném za 100Kč tamtéž.

Vojta Bubník