Jak skladovat gelovou olovenku?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 28 10:31:40 CEST 2011

Pb aku lze dobíjet trvale proudem 1/500C až 1/1000C, četl jsem to v nějakém
letáčku co byl k ještě komunistickému akumulátoru Akuma.

Udělal jsem si lechtací nabíječku se 40mA a v zimě i se slabým aku nebyl
problém, až jednou, sice jsem odjel, ale už znovu nenastartoval (rozltačit
nešlo, nešla vypnout volnoběžka, asi tam někde něco přimrzlo), ještěže byla
na daném místě mototechna, kilák jsem se táhl s novým aku.

----- Původní zpráva -----
Od: "petrkubac" <petrkubac na 802.cz>

Chystam se koupit dalsi gelovou baterku ale aby to nebylo vyhozeni prachu
kanalem tak musim ucinit nejaka opatreni :

 Trvale dobijeni ?  Jakym proudem 10mA 100 mA ?
 Dobijeni konstantnim mapetim ?  13.8 V nebo jine ?
 Coz takhle koupit (jako u NiMh ) solarni panel co se nabizi do aut za sklo
ktery dava (velmi optimisticky) 100 mA pøi 13.8 V ?