Re: Re: Xilinx FPGA s DDR2

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Červenec 28 10:15:33 CEST 2011

To by me osobne zajimalo jak se DDR radice vytvareji bez pripravenych IP. Pokrocil tu nekdo na tuto uroven a muze strucne shrnout jak se nastavuje casovani a jak se pak testuje funkcnost? Jak se u modernich DRAM dela vlastne refresh? Je to nejak jinak u celych modulu nez u samostatnych cipu?
Zatim jsem se setkal jen s pouzivanim IP a duverou ze to funguje pro provedeni neceho podobneho jako je memtest v linuxu.

Tosa