tienene kable pre serva

pyjan pyjan na tiscali.cz
Středa Červenec 27 21:40:20 CEST 2011

kabelovna Lamela Chyše. Nechat vyrobit modifikovaný mikrofonní kabel 5x1
nebo 5x1,5. Jim je jedno, kolik vodičů stáčí a opřádají do kabelu. Cena
je odvislá od ceny mědi.  Levně se nakupují u nich zbytky z výroby o
délkách 50 až 200m.

JInak mám tady jednotlivé stíněné žíly 1.5mm bez vrchní izolace, šel by
z toho vyvázat svazek k pohonu (klubka asi po 50m)