OT: ISDN modem v linuxu

Šula Miloš sula na rps.cz
Středa Červenec 27 13:56:43 CEST 2011

Zatim nijak, ani zadny modem zatim nemam koupeny, proto se ptam predem abych
nekoupil neco nepouzitelneho v linuxu.

Existuje nejaky example CAPI  pro vycteni toho cisla volajiciho, idealne v
Cecku ? Google mi bohuzel nic nenachazi.

Milos
----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 27, 2011 1:47 PM
Subject: Re: OT: ISDN modem v linuxu

Zdravim,
  a jak ten modem pouzivate ? Pokud prostrednictvim capi rozhrani, tak ano,
ta
moznost tam je, ovsem nikoliv pomoci nejakeho /dev/neco, ale spise s
vyuzitim
volani CAPI subsystemu.
  Pokud pracujete s modemem jako se seriovym zarizenim, tj. pomoci
/dev/ttySx,
je mozne, ze ten modem lze konfigurovat tak, aby CLI hlasil napr. jako
soucast
zpravy RING ci jinym zpusobem rozsireneho hlaseni stavu. Zalezi na
konkretnim
modemu.
  S pozdravem Pavel Troller