Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Červenec 26 10:46:41 CEST 2011

No tak vite kde je mozna chyba! Bud ve vasi implementaci nebo v kompileru. Ted jeste v kritickem miste si precist
assembler a bude jasno.
ced

P.S. Sice se zivim programovanim, ale je to jen cast me prace. Za 8 let programovani jsem narazil na 5 chyb v komilatorech.
Jedna krasna. Program nedela co ma, prikladac keil 51. Pridam na kriticke misto ladici hlasku. Dela to co ma. Pripadam si
jak idiot, odstranim ladici hlasku. Nedela. Asi jsem dementni. Pridam NOP. Dela. Uberu nop. Nedela. Cumim na to jak
karkulka na vlka.  Ctu ASM, a co myslite. Byla tam chyba v optimalizaci :-). Bez optimalizace to tenkrat neslo, neveslo by
se to do pameti. Tak jsem to prepsal a kaslal na to. Hadal jsem se Keilem jednou a stacilo mi To:-(