[OT] ZL Topenarstvi

jevem jevem na email.cz
Úterý Červenec 26 07:53:10 CEST 2011

Solně mi to připomíná příběh, kdy jedna mamutí firma zabývající se
doručováním zásilek podala inzerát, že přijme doručovatele. V inzerátu stálo
že nemusí být vyučen tedy může být bez výučního listu. Tak jsem tam poslal
kamaráda, spolehlivej, není bezďák, makal celej život v Orionce a když jí
zdrušili, tak ho vyhodili. No šel na přijímací pohovor a z paní vylezlo, že
najednou musí mít výuční list, ale pozor, z jakého koliv oboru. Tak jsem se
na to informoval, a je to pravda, může být třeba masérem. Takže hurá,
zaplatil 5k peněz, udělal si masérskej kurz, dostal výuční list a za 1,5
měsíce dělá doručovatele.

Takže bych to viděl obdobně, rekvalifikační rychlokurz za 5k Kč a je to.

Jirka

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support na mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 25, 2011 9:32 PM
Subject: [OT] ZL Topenarstvi

Zdravim
Prosim o radu
I kdyz zvladnu topenarsky obor jako mnoho dalsich mozna lepe nez
kterykoliv z remeslniku , dneska pri zadosti o ZL na novou spolecnost
jsem narazil.

Pry musim byt nejdrive 6 let zamnestany jako instalater nebo topenar a
pote mohu ziskat ZL ;-))
Zamestnanec jsem nikdy nebyl a 6 let cekat ci otrocit se mi nechce ;-)

Je to k vzteku jak elektroinzenyr a stavebni inzenyr (spolecnik) nemohou
ziskat ZL pro zivnost, kterou zvladne kdokoliv kdo ma zdrave ruce a nohy.
Ma nekdo recept jak to vyresit ci obejit, pripadne kolik komu donest?
Samozrejme je moznost zamestnat topenare, ale tohle nepripada v uvahu,
nikdy nemuzeme byt na nekom zavisli.

Dekuji
LK