Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Červenec 26 06:39:58 CEST 2011

Jdete z extremu do extremu. Staci napsat VystupniRetezec, PrevadeneCislo,
HexaZnaky.
Mate pravdu u jednoduche funkce neni treba se moc rozepisovat. Ale pokud
tech promennych bude vice, je lepsi mit to trosku pojmenovane. Treba takovy
vzorecek:
x = a+c+d * 1,25+ y;

Na standardni funkce, kterou kazdy zna bych se nespolehal. Pamet nema clovek
nekonecnou a tech funkci je obrovska hromada. Nepracujeme v jednom
prostredi.

Jinak v tom uvadenem prikladu se musi vytvorit pole, ukazatel na nej,
vypocitavat ukazatele. Vse dost narocne na pamet a prostredky procesoru.
Zapis vypada krasne, vychytane ale po prelozeni asi nebude nic moc.

Michal Gregor