[OT] ZL Topenarstvi

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Červenec 25 22:43:34 CEST 2011

No uroven bude asi hrozna i dnes, spise horsi, cim vice lidi, tak uroven
klesa.
K tomu elektrikari: pred 5 ti lety existoval rekvalifikacni kurz, kde za
2 mesice (1 tydne) udelali elektrikare i z mlekare ci pekare !

LK