Re: Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 25 21:21:39 CEST 2011

Když se Vám to nelíbí, můžete to přepsat do zpřehledněné podoby a poslat do konfery:-)

Jinak vzhledem k tomu, že se s nachází na obvyklém místě, kde má běžná knihovní funkce o které je řeč, svůj standardní parametr, opravdu není důvod, aby si se s jejím názvem autor obtěžoval. Navíc by se mohlo stát, že kód napsaný podle Vašich představ bude ihned po odeslání znepřehledněn zalomením superdlouhých řádků.

Já naopak oceňuji, že jsem se při čtení tohoto vlákna naučil praktický zápis, vhodný při práci s polem znaků, když je v programu užito na jediném místě.

PH