Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Červenec 25 20:52:15 CEST 2011

Ja bych rekl ze je to ukazka toho jak se nemaji psat programy. Je to dost
neprehledne a tyhle silene zapisy obvykle ne vsechny prekladace sezerou.
Navic takto zahusteny kod nebude po prekladu kratsi.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Tošovský" <PetrTos na altopro.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, July 25, 2011 7:46 PM
Subject: Re: Dalsi zahada v C -> Prevod long int na string

Mam dotaz k radku
s[i++] = "0123456789ABCDEF"[n % radix];
Jestli to dobre chapu, tak na jednom radku definujete pole primym zapisem a
indexem z polehned vyberete vhodny prvek podle zbytku deleni. To je korektni
zapis? C znam jen na urovni beznych zakladu. Mate zkusenost jak se to pak
implemenuje? Neni lepsi mit retezec v datove pameti jako promennou primo? Ma
to nejake vyhody/nevyhody?
Diky za peknou ukazku.

Tosa

--
Odesláno z mého tabletu s Androidem pomocí pošty K-9 Mail. Omluvte prosím
mou stručnost.