totalne vybita Lion baterka

Pondělí Červenec 25 10:23:08 CEST 2011

ta jedna baterka už je po smrti . malý proud s ní nic nedělal, protože
se napětí nedostalo přes 0,5V (svod nebo zkrat v článku). Takže jsem
zkusil zvednout proud na cca 0,2A (článek 1Ah) abych ten svod překonal.
Postupně se nabil až na 4,1V, ale hřál i po odpojení zdroje a za půl dne
tam byla zase nula. Čekal jsem že ten svod časem zmizí, ale byl tam
stále a tak článek letěl do koše. Druhý je na tom lépe (taky byl na
nule), nabil jsem ho a drží. Podle doby nabíjení to vypadá, že kapacitu má.

Anděl