Platby na internetovych obchodech

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Neděle Červenec 24 21:04:24 CEST 2011

Celkem by mě zajímala i struktura zákazníků, jak kdo platí. Ze zcela
paranoidních důvodů NIKDY nebudu platit na netu kartou. Údaje zná jen
banka a paypal, nikdo další.
Dnes se sice sdružují online platby pod podobné "trust" systémy, ale
stejně, i když mě neokradou teď, může někdo vykrást jejich db (viz Sony)
a údaje zneužít klidně po letech.
Pokud po mě libovolnej shop chce platbu kartou, jdu jinam, i kdybych měl
zaplatit víc.

T.V.