Unity Gain Bandwidth v SPICE modelu OZ?
gatilo
gatilo na centrum.cz
Neděle Červenec 24 12:56:34 CEST 2011
24.7.2011, 12:54:46
To "x" je chyba faze, s tim ze real se muze od simulace i dost lisit.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
--
bosorka.p na seznam.cz napsal:
> Me jde o to abych si umel predstavit jak velky vliv bude mit tato vlastnost u realneho zesilovace,
> pokud UGB bude 100x 500x a 1000x,1500x vyssi nez realny signal.
> Priklad mame zesilovac s UGB 500Mhz a signal bude 1MHz, diky UGB
> bude otoceny signal o x jiny nez je teoreticky predpoklad.
> PB
>>Nez signal proleze z IN na OUT, tak to chvili trva. Jak dlouho, to
> nesouvisi ani tak s rychlosti prebehu, ale spise s tim UGB.
> Pomerne dobre by to melo byt videt na fazove charakteristice.
> No a pak je tu jeste otazka kvality pouzitych simulacnich algoritmu a
> predevsim modelu OZ.
> S pozdravem Pavel
> mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
> --
> bosorka.p na seznam.cz napsal:
>> Mam model virtualniho operacniho zesilovace v SPICE simulatoru.
>> Zesilovac ma skoro idealni vlastnosti slew rate 200kV/V atd. Presto
>> jsem si vsiml, takove zajimavosti,
>> kdyz zesilovac invertuje vstupni signal,ktery pak prictu k
>> vstupnimu, mel bych teoreticky dostat 0, pro DC i dostanu, ale
>> pro sin v jednotkach MHz jiz ne, Pricemz velikost onoho zbytku je
>> funkci nastavene Unity Gain Bandwidth pri 100MHz je nejaka, pri 1000MHz 10x mensi atd.
>> Priznam se , nedochazi mi proc?
>> PB
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list