Tektronix vevnitr

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Červenec 23 20:23:55 CEST 2011

Ja si myslim ze se cena SW hodne precenuje. Takovy obycejny osciloskop se nepise cely znovu, proste se vezme stary soft a doplni nove funkce a designe. Samozrejme pokud to bude osciloskop pro vysoke frekvence, tak sranda konci. Ale v tomto pripade nebude technologie v SW, ale v vstupnich dilech, novych obvodech a preciznim navrhu DPS.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Peter Adamec
  To: HW-news
  Sent: Saturday, July 23, 2011 10:50 AM
  Subject: Re: Tektronix vevnitr

  Ja mam zasa pocit ze vam unika aktualny stav vyvoja vo svete. Cinania uz nie su len skveli v kopirovani ale maju velmi dobre zazemie na vyvoj ktory mnohi vedia vyuzit. Vzhladom na nedostatok prace a velkemu poctu obyvatelov ceny vyvoja aj tam klesaju. Navyse aktualny stav v US je ze nenapisete ani hello world bez toho aby ste neporusili SW patenty a v europe sa ta slucka poslednu dobu tiez dost utahuje (tolko moj subjektivny pocit).
  Hold Cina uz nie je to co byvala a firmam v EU a US sa zmraka z mojho pohladu na o dost horsie casy. Ak sa zlepsi support cinskych produktov tak to mozeme zabalit tomu nebudeme vediet konkurovat pri aktualnych cenach.
  Okrem ineho, pisete ze ten firmware potrebuje mnoho  clovekohodin vyvoja. Ano je to pravda ale ten potencial tam je. Nech je vystrahou cinsky Rigol (a ten je este relativne ten drahsi). Akekolvek ma nedostatky na  hobby a aj pracu pouzitelny JE (skusil som si model DS1224b, par veci mi v SW prekazalo hlavne mala hlbka pamate ale chodil dobre).

  PA