Tektronix vevnitr

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Sobota Červenec 23 11:57:05 CEST 2011

Presne, cinani uz davno nejsou jen vyrobci plastoveho smejdu bez kvality, cinane dnes jsou vyrobci vlastne vseho a u velmi velkeho procenta z toho vcetne vyvoje a navrhu.
Oni dokonce nejsou ani levni , kdyby byli nemeli by takove obchodni prebytky a takova kvanta milionaru a miliardaru, to pouze my mame ceny tak trochu mimo realitu.
Mimochodem, pred x lety jsem pro kolegu delal nejake upravy firmware v jednom pristroji od Teku a i kdyz nevim kolik usi spotrebvali pri vyvoji, byli to usi indicke.
Az Rigol nebo jiny cinan zacne delat novou verzi tedy misto 4x 250MSPS pouzije 2 az 4x 1MSPS nebo 1-2x 2.2 GSPS prida poradnou pamet a trochu vetsi LCD tak si ho koupim taky.

 J.