Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červenec 23 10:49:54 CEST 2011

 23.7.2011, 10:45:58

Totalne spatne. To male dite neumi rozlisit vypnute a zapnute jistice.
Pokud jste ji v tom strkani sroubku do zasuvky razantne nezastavil, uz
ma ulozene v hlave "ze tohle se muze". A clonky nejsou trvale reseni,
nebot je jen otazka casu, kdy je zvidave dite prekona.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz