totalne vybita Lion baterka

Sobota Červenec 23 01:22:44 CEST 2011

Dobrý den,
povedlo se mi nechat zapnuté rádio, hodit ho do kouta a nechat tam
měsíc. To rádio je napájené Lion baterií (tři články v sérii) bez
podpěťového odpínání, bez balanceru (bylo to tehdy provizorium) v
kombinaci se solárním článkem. Takže baterka měla po tom měsíci 3,5V :-(
Jeden článek 3,2V a další dva téměř nulu. Ty dva články zkouším nabít.
Nad 3V se jim moc nechtělo, hřály se, ale ten jeden jsem už nabil na 4V
a zkouším druhý. Ten nabitý mezi tím po odpojení zdroje klesnul na 3,7 a
stále se hřeje. Vypadá to že kapacitu mají, ale mají svod. Máte s tím
někdo zkušenosti? Bude se ten svod zmenšovat, nebo je to na vyhození?
Anděl