OT: zvukova karta

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Červenec 22 17:02:45 CEST 2011

Co tady tato, MAYA 44
http://www.disk.cz/disk/detail1.csp?!PV,1974,!PVS,1974
Nebo jednoduse zavolejte do Boskovic a poradte se s nimi.
Vladimir
From: Šula Miloš
Sent: Friday, July 22, 2011 8:43 AM
To: HW-news
Subject: OT: zvukova karta

Zdravím,
můžete mi dát někdo tip na zvukové karty pro WINXP/Win7 , které bezproblémově fungují současně ( 2-3karty ) v jednom PC a drivery jsou napsány tak, že to při dlouhodobějším nahrávání ( cca aspoň týden ) nespadne ? Na kvalitě nahrávky celkem nezáleží, nahrávat to bude tel. hovory.
Zkoušel jsem několik starších soundblasterů, ale s nimi jsem měl jen samé problémy. Buď nefungovalo současně v jednom PC 2 a více karet, nebo nešly sehnat drivery ( nechápu, že creative na svých stránkách suše uvede že produkt skončil  - a drivery si hledejte kde chcete )

Miloš