Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Pátek Červenec 22 15:36:09 CEST 2011

2011/7/22 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>:

> Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.

Obávám se, že v tom problém není, děti IMHO procházejí obdobím, kdy už
jsou dost velké a mají sílu rozbít televizi, ale ještě nechápou, že
něco nesmí, nebo to i chápou, ale stejně neposlechnou. Že tys měl
kliku a děti ti nic nerozbily, to neznamená, že to tak chodí ve všech
rodinách. Nejsou všechny děti stejné. Naše zlatíčko (teď dva roky a
dva měsíce) třeba skáče po posteli a když jí zakážu skákat, stejně
neposlechne, pak sletí, praští hlavou o zem až to zaduní, chvíli řve,
ale když se uklidní, jde skákat znova.

> PS: Ty se teda taky nebavíš s dětmi o sexu, abys je náhodou
> neupozornil na to, že nějaký sex existuje?

Tak velký děti ještě nemám ;)

V Obecný škole hlásil ředitel školním rozhlasem "neolizujte zmrzlé
zábradlí" - no a jak to dopadlo.

Pavel Kadečka