Redukce TQFP-144.

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pátek Červenec 22 14:54:59 CEST 2011

Takovou redukci nakreslim i ja behem 10min a to s navrhem DPS docela bojuji :-)
Nicmene pokud toho autor chce vagon je to asi nejrozumejsi reseni.
Na druhou stranu i z Bankoku lze ziskat papir, ale holt se to musi resit jako dovoz z treti zeme mimo EU.