Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Pátek Červenec 22 14:09:45 CEST 2011

2011/7/22 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>:

> Vysvětlíte. Mám tři děti, vím, o čem mluvím.

No já nevim, přece nemůžu prckovi začít vysvětlovat "na tu televizi
nešahej" a "tímhle kladívkem nedělej tohle", tím ho na tu televizi
akorát upozorním. A když pak do ní začne nečím třískat, už je pozdě,
jenže to je ten výchovnej moment, kdy bych mu (jí) měl sebrat
třískadlo a vynadat, že to se nedělá.

Navíc i když to dětem vysvětlím, to pořád nepomůže proti různým nehodám.

Pavel Kadečka