Ochranne kryci sklo pred LCD televizi

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Červenec 22 11:33:54 CEST 2011

Taky si myslim , my mame doma 2 male kluky (jeden s ADHD) a odmalicka
si proste zvykli , bacha na telku jinak neuvidi sve pohadky :) Akorat
teda na ni strasne radi kresli , stejne tak i na muj super ultra drahy
pracovni monitor :)  , coz uz se vztekam, ale to je tim, ze jsem jim
poridil tablet s tuxpaintem a tak si ted mysli , ze se da kreslit na
vsechny lcd :)))

Ten prach se dostane pod to sklo tak jako tak pokud to neni opravdu
kvalitne udelano .

Anebo nekupujte tak drahou tv aby vas to mrzelo :D

PS.U nas pouzivame pri bujarych zabavach kinect a nic nelita :D

snehulak