OT: zvukova karta

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Červenec 22 09:05:55 CEST 2011

Jen tak mimochodem , na strankach creative je podpora (drivery) az
nekam po soundblaster pro !?  . To je myslim dostatecne hluboka
historie :) Jen uznavam , ze je to tam kapke neprehledne protoze , se
musi kliknout ve spoudu malej napis:

 If your product is not listed above, please click here.

snehulak