OT - Discovery

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červenec 22 09:02:32 CEST 2011

uz vidim, je tam tiez zastavka remove berofe flight, zaujimalo by ma co
to je :-) Dorabanie za chodu by som nepovazoval za nic neobvykle. Bolo
ich vyrobenych len par a su to stale vysoko experimentalne zariadenia,
takze ma to nijak neprekvapuje. LHC je iba jedno, tam je tych dorabiek
vidiet o niekolko radov viacej :-))
Inak cital som nieco o katapultovacej kabine pre pripad problemov a mam
pocit ze sa to tykalo raketoplanu. Vie o tom niekto nieco, alebo som si
to pomylil s inym vesmirnym veeehiklom?
b.