OT: zvukova karta

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Červenec 22 09:00:38 CEST 2011

Zdravím

Kdysi byly karty M-audio Audiophile 2496, které byly jednak hodně Hi-fi,
pak byly jen stereo a pro případ, že někdo chtěl 5+1 zvuk, daly se dát
do systému 3 karty najednou, drivery to pod XP uměly obsluhovat. Stereo
kanál šel rozdělit na dvakrát mono a tak šel každý kanál přehrávání i
nahrávání ovládat zvlášť.

Pavel Krafčík