Jaky osciloskop koupit?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 21 23:15:47 CEST 2011

V praci mame LeCroy WaveSurfer XS44. Je 5 alebo 6r stary a vyborny.
Ja, ako softwarista sa k praci s nim dostanem len vynimocne, ked
potrebujem pomerat SW :-) Robi sa s nim fakt dobre. Jedina vytka,
ktoru mam, je k jeho ovladaciemu SW - nemoznost ulozit zaznam pre
vsetky merane kanaly sucasne. Da sa vzdy do jedneho suboru ulozit len
jeden. No ked mam odchytenu nejaku udalost, kde ide prave o suslednost
a chcem si to zanalyzovat neskor mimo osciloskopu, musim si "rucne"
(vlastnymi utilitkami) pospajat 2-4 csv subory do jedneho a nasledne
skumat. Ked mam odchytenych plnych 2.5E6 samplov, to uz nenacita ani
excel.. tak si alebo orezem len to, co ma zaujima, alebo ked
potrebujem vidiet vsetko, tak si opat utilitkou spriemerujem vzdy par
vzoriek (spravidla mi vtedy nevadi ubytok rozlisenia) a tak... LeCroy
ma aj soft na ovladanie osciloskopu z PC, ja ho pouzivam len na
offline analyzu a ani ten nedokaze zobrazit viac kanalov naraz. Kazdy
kanal nacita do samostatnej "zalozky" (tabovane okna). A subory musia
byt osciloskopom ulozene v ich formate trc (trace), ani tie csv-cka
nevie nacitat. Proste osciloskop skvely a takato softwarova drobnost
ma dokaze rozladit :-(
Ono tie zaznamy ide jeden po druhom nacitat naspat do osciloskopu a
tam sa daju zobrazit sucasne, ale co z toho, ked sa prave vtedy, ked
to potrebujem, k osciloskopu nedostanem..

miro