Jaky osciloskop koupit?

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Čtvrtek Červenec 21 14:42:15 CEST 2011

Nevím proč se mi při Vašem konstatovaní vybavil ftípek:

Synáček se ptá maminky: "Mami, proč jsou svatební šaty vždycky bílé?"

Maminka se zamyslí a povídá: "To všem svatebčanům a přátelům říká, že nevěsta je čistá..."

Syn se zamyslí a jde s toutéž otázkou za otcem. "Tati, proč jsou svatební šaty bílé?"

Otec se na něj překvapeně podívá, pak jej vezme za rameno a provede ho po bytě. V kuchyni

ukáže na lednici a ptá se: "Jakou má barvu?"

Syn odpoví: "Bílou."

Ukáže na myčku nádobí a znovu se ptá: "Jakou má barvu?"

"Bilou," odpoví syn.

Totéž udělá otec v koupelně s pračkou a sušičku. Potom povídá: "Vidíš, chlapče, všechny domácí spotřebiče jsou přece bílé."

čD