SoX

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Čtvrtek Červenec 21 10:28:50 CEST 2011

W7 (mážná, že už Vista) má příkaz mlink:

MKLINK [[/D] | [/H] | [/J]] Link Target

/D      Creates a directory symbolic link.  Default is a file
symbolic link.
/H      Creates a hard link instead of a symbolic link.
/J      Creates a Directory Junction.
Link    specifies the new symbolic link name.
Target  specifies the path (relative or absolute) that the new link
refers to.

Zatím jsem se to neodvážil použít, ale linků je plný systém, tak jim to
asi funguje.

Pavel krafčík