OT - co a koho navstivit v Dublinu?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Středa Červenec 20 23:28:15 CEST 2011

OK tak z branze elektroniky, v Dablinu, tedy presneji ve Citywest, je cosi cemu vznostne a trendove rikaji DigitalPark ,
najdete tam napriklad tusim hlavni evropske zastoupeni Xilix. V Dublinu sidli i dalsi velke firmy, respektive jejich hlavni nebo vyznamne evropske pobocky,
Ksichtokniha, google, MS, Cisco, IBM, ale jak rika klasik, Irsko, Recko,Island, Italie nas vzor, musite si tam davat pozor pri otevirani skrini, casto z nich vypadavaji dluhy danych zemi a podle toho to tam vypada.
J.