OT - co a koho navstivit v Dublinu?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Středa Červenec 20 19:27:58 CEST 2011

Pokud nejste u Hewsonsu ohlasen tak je asi nema moc cenu navstevovat a mezi nami on je Bono k nesneseni cili jej nena cenu navstevovat.
Oscar Wilde je myslim mrtvy, cili navsteva asi take nema moc smysl.
Co navstivit, kolega rika, ze nejlepsi jsou exkurze v lihovarech, cili jdete do Jamesona, pokud chcete ochutnat az bude pruvodce neco chcit tak se dobrovolne prihlaste, jen tak ochutnate :-)
Jinak to je celkem zapadakov ze staveb snad jen Katedrála Christ Church a Katedrála sv.Patrika + spousta baru, ale je to drahota.

J.