Negative dry fotoresist - zkusenosti ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 20 19:15:23 CEST 2011

Napsal mi jeste jednou pan Riedel ze Semachu. Zkousel to poslat
do konference, ale ta ho pry nepustila. Tak to s dovolenim
ocituji, bude to mozna zajimat i dalsi lidi.

*********************

From: Semach Jiří Riedel

Já budu teď raději reagovat přes konferenci - 3 měsíce máme vyzkoušené my jako výrobci, protože každý výrobce si laminuje výrobek před zpracováním a nejsou tedy zkušenosti. Výrobce deklaruje 2 měsíce, což neznamená že nebude fungovat za 2 roky. Samotný fotorezist v rolích má záruku 1 rok, ale vydrží i 20 let.

My jako firma jsme nepřipravili žádný ceník, ale pokud někdo bude mít zájem, rádi mu vyhovíme v přijatelných cenách. E shopy jako je dioda.cz atd. mají předem stanovený formát, my děláme na zakázku.

S pozdravem Jiří Riedel, Semach plošné spoje, Valašské Meziříčí, Czech Republic