Likvidace CD

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Středa Červenec 20 19:13:23 CEST 2011

Na vhodnem pozemku, nejlépe v lomu vyhloubite jamu, velikostne odpovidajici mnozstvi likvidovanych CD,
na CD navrsite odpovidajici mnozstvi trhaviny. Muzete pouzit i recyklovanych materiálu , ci druhotnych surovin, tedy  nejakou starou leteckou pumu ci delostrelecky granat.
Pripojite 2 stopy a 1 palec dlouhou zapalnou snuru a odpalite.
Pokud presne dodrzite delku zapalne snury, ktera je volena tak, aby odpalovac prezil a zaroven bylo vylouceno, ze nejaky nepratelsky agent CD pred vybuchem zcizi lze na tento zpusob likvidace ziskat
nejvyssi bezpecnosti provezeni a zle takto likvidovat i CD NATO s materiály o kterych nevedi ani v Blesku ani v  The Sunn.
Omlouvam se nektere zde uvadene metody nebyly dost bezpecne nebo dost silene, tak pro uplnost :-)
J.