Negative dry fotoresist - zkusenosti ?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Středa Červenec 20 07:52:50 CEST 2011

Dosky s profesionalne nalaminovanym negativnym fotorezistom uz pouzivam asi
5 rokov a zatial som nemal problemy ani s doskami starymi 1/2 roka a mozno
aj viac. Chce to teplu vyvojku (35*C) a tiez leptat za tepla. Pouzivam FeCl3
ohriaty na cca 40*C.
tIez ma upozornovali na obmedzenu zivotnost, al emyslim ze to ma zmysel
riesit pri jemnych motivoch.
Dosky som kupoval v CH-Print.