OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červenec 19 22:13:49 CEST 2011

Dne 18.7.2011 14:05, Cihak na dkv.lbc.cd.cz napsal(a):
> Tak tak, CD je často k nezaplacení. Vzlášť po letech.

Jenomže po letech je možné, že už to pálené CD nepůjde přečíst.
Jinak jsem taky za CD k výrobku, ať už jakémukoliv, které drivery potřebuje.
Hodně zařízení USB dnes má drivery v sobě (" ROM"  část flash ) případně
je k zařízení FLASka se stejnou only read částí s drivery.
Možná jít touto cestou.
JaKub