RE: OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Červenec 19 16:39:12 CEST 2011

Dobrý den,

děkuji za názory a poučnou diskusi. Jak jsem psal, CD zatím ponecháme,
protože pro část lidí je to vhodné. Není to zase tolik peněz a naše produkty
se prodávají spíše za tisíce korun, takže nějaký komfort k tomu jistě patří.
Časem doplníme na web opačnou možnost, tedy objednat bez CD a nějaký bonus
za to.

A taky se nechci dočíst v konfereci, že Papouch vždycky dával CD a teď nic,
zákazník na to spoléhal, přijel instalovat někam, kde lišky dávají dobrou
noc a půl dne sháněl připojení k netu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel