OT: CD mít či nemít , to je oč tu běží

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 19 14:05:16 CEST 2011

No tak jsem to samozrejme nemyslel (vidim smajlik), ale na druhou stranu mne
jako zakaznika fakt nezajima, ze se ve firme zmenilo vedeni a zarizeni, ktere
jsem si pred rokem koupil, je mi kvuli tomu, ze novy management chce web
krasny, dynamicky, hyrici barvickami (ktery ovsem ma nulovou informacni
hodnotu a pri prestavbe zmizi stranka supportu starsich veci) uplne k nicemu.
A to ze uz u nich priste nic nekoupim mi prilis nepomuze.

Takze u nekterych firem bych videl CD jako nutnost, u jinych je mi srdecne
volny.cz a radeji si kdykoli stahnu aktualni verze. Bohuzel se dopredu neda
urcit, do ktere skupiny bude firma v budoucnu patrit :)

Tedy bych byl preventivne pro to CD, tam mam v pripade nejakeho nenadaleho
prusvihu v ruce alespon neco, i kdyby to treba znamenalo, ze budu muset kvuli
jednomu kousku zeleza ve firme provozovat PC treba s Win95, protoze novejsi
drivery proste nesezenu (to neni nic proti Papouchum, tam bych tu duveru mel).

Pavel Kutina