OT: CD mít či nemít , to je oč tu běží

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 19 12:55:00 CEST 2011

To je sice hezke, ale uz se mi parkrat stalo, ze ackoli jsem znal adresu webu
vyrobce, nebyl jsem schopny najit drivery k necemu starsimu (firma v prubehu et
zmenila svoji orientaci, postavila novy web a bylo vymalovano - i kdyz tohle
zrovna u Vas nepredpokladam).

Takze za sebe bych uvital spis URL na stranku k driverum (a tu stranku
udrzovat navzdory vsem zmenam na webu ci ve vedeni firmy), z toho uz se na
firemni stranky da dojit vyrazne lepe, nez kdyz je to obracene.

Ale uznavam, tohle uz je jen hnidopisstvi.

Pavel Kutina