Re: OT: CD mít či nemít, to je oč tu běží

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červenec 18 20:29:11 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 18.7.2011 od Jaroslav Meduna:

> Me by se osobne libila fleshka s ovladaci. Kdo chce ovladace, ten je
> ma, kdo nechce ma fleshku :). Zivotnost, velikost i uzitna hodnota o
> rad lepsi nez CDROM. Nemluve o tom, ze se najdou pocitace i bez
> drajvu.

A někdo nechce ani ovladače ani flešku, ale pivko. Tak přibalit soudek
s pivem, když někdo vezme dva kusy, tak i pípu :-)

Flash disk jsem dával třeba k Vinculum, kde to má smysl, protože na
něm mohou být různé verze firmware a zároveň se do Vinculum strká,
takže hned flash disk zákazník použije na testování nebo práci. Zrovna
tak flash disk dávám třeba k software, který flash disk používá, nebo
prostě jako dárek.

Ale tady zazněl dotaz, zda ušetřit na CD nebo ne. Tímhle by se moc
neušetřilo, flash disk většinou stojí víc než CD, navíc nešlo o
zvyšování užitné hodnoty :-)

PS: A další věc - flash diskem dárce přispívá ještě větším výpalným
soudruhům umělcům, kteří si právě válí šunky u móře, než cédéčkem...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601