Meteočidla

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Červenec 18 16:02:51 CEST 2011

Dobrý den,

hledám sadu čidel pro měření meteodat (teplota, tlak, vlhkost, směr a
síla větru, srážky) pro připojení k systému domácí automatizace. Našel
jsem několik tzv. poloprofi meteostanic, které umožňují měřit výše
zmíněná data, ovšem jejich konektivita vesměs končí USB driverem pro
zapojení do PC, což není přesně to, co bych potřeboval, a navíc se
jejich cena dost rozchází s mými možnostmi.

Asi nejvíc se mi líbí tohle:
http://www.mikrovlny.cz/cz/produkt/57
ovšem postrádám možnost měření srážek a nemohu se dopátrat relevantních
údajů o reálných zkušenostech s nasazením. To, že k tomu není displej s
panáčky, panenkami atd. považuji za přednost :-), připojení přes
ethernet mi vyhovuje, i když asi víc bych ocenil RS-485. Zařízení budu
připojovat buď k Tecomat Foxtrot nebo k domácímu serveru, podle toho, co
bude vhodnější.

Pokud byste někdo mohl doporučit něco podobného se srážkoměrem, bych
velmi vděčen.

Děkuji

JF