Kamerka z mobilu

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Červenec 18 14:10:09 CEST 2011

 Dobry den,

ako vzdy, treba si najprv precitat datasheet. V odkaze je dalsi odkaz na download, tej je bohuzial u mna v praci blokovany, takze neviem povedat. Zavisi to od toho, ci je v datasheete zverejneny protokol. Pripadne skuste pohladat na internete MT9D111.
Takze v principe treba najprv do spravnych registrov zapisat spravne hodnoty a potom by uz z toho malo liezt JPEG.

http://lxr.post-tech.com/source/drivers/media/video/micron/mt9d111.c?v=kernel-2.6.29-sdio

Richard Kaliciak