Samsung K9GAG08U0M

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Červenec 16 16:16:16 CEST 2011

Zdravim,

netusite, kde sehnat jeden kousek flash pameti Samsung K9GAG08U0M, nebo
pinove kompatibilni v pouzdre TSOP1?

Mam cinsky osmdesatidolarovy ARM  netbook (VIA VT8500) a vyrobce "nejak
pozapomnel" dodrzet specifikaci a misto 2GB flash osadil "nahodou" jen 512MB
(K9G4G08U0A).

Podarilo se mi od obou najit datasheet (preulozil jsem je k sobe, viz
http://www.aaweb.cz/files/samsung_K9G4G08U0A_datasheet.pdf a
http://www.aaweb.cz/files/samsung_K9GAG08U0M_datasheet.pdf), ale pri patrani
po te vetsi pameti jsem nebyl zrovna uspesny, nemate nekdo tip? Pry se
vyskytuji v USB klicenkach, ale overene to nemam, kazdopadne bych se
nebranil ani vydolovani z neceho takoveho - jen zadnou takovou nemam.

On tam tedy cinsky vyrobce soucasne take "omylem" osadil polovinu RAM (misto
128MB jen 64MB), ale tam se zatim nejake nahrady nedopatravam (tam je ta
variabilita nahrad vetsi), to bude az v druhe fazi.

Diky za kazdou radu.

Pavel Kutina