paralelni chod MOSFETu

Pátek Červenec 15 21:17:36 CEST 2011

Ten odpor se tam dává aby to nekmitalo. Úplně stejně, jako se dával
odpor cca 100 Ohm do G elektronek v audio zesilovačích. Bez toho odporu
se to dovedlo rozkmitat i na desítkách MHz. Nedávno jsem řešil jiný
proglém - "emitorový sledovač" s MOSFETem. V G byla zenerka, v D (na
vstupu) blokovací kond a na výstupu 24V větrák. Taky blokovací kond,
větrák s elektronickou komutací bez něj dělá divné věci. Nakonec jsem do
série s S (na výstup) dal odpor 6,8 Ohm a byl klid. Kondy okolo fetu
nepomáhaky, jen se ty zákmity přeladily níž.
Anděl