AC motory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červenec 15 10:26:06 CEST 2011

 15.7.2011, 10:17:23

n = (3000 / p) - s
n - otacky
p - polove dvojice
s - skluz
priklad 2 polovy motor ma otacky cca 1350-1460
Jak to ale souvisi s rychlosti reakce, netusim.
Zkouska zvysenymi otackami, je soucasti typove zkousky motoru. To
zvyseni je ale pomerne male, uz si to nepamatuji presne, 1.1 nebo 1.2
nasobek n jm. Co nad to jest, je k riziku uzivatele, a u bezneho
motoru vam to nikdo nezaruci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz