AC motory

Milan krata.milan na seznam.cz
Pátek Červenec 15 07:41:52 CEST 2011

Obecně u motoru plati cim vic polparu ti se pomaleji toci. Presny
vzorecek si nepamatuji.
Druha vec je zmena za 10ms coz je doba pul periody pri 50Hz a to asi
zadny standartni motor nezvladne. Prodavane menice standartni cenove
hladiny maji minimum 0,2s na zmenu. A treti vec je jaky chcete pouzit
motor. Mel jsem asynchronni motor 0,37kW a ten se nebyl schopen tocit
vic nez pri 75Hz a to jel na male zatizeni. (Na prazdno jsem jej nezkousel)
Milan

>>> LK