AC motory

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Červenec 14 21:22:21 CEST 2011

Nic konkrétního pro vás nemám, jen takovou poznámku. Musí to být
asynchronní?

Elektrické posilovače řízení, alespoň ty v BMW používají synchronní
motory. Používají se spínací frekvence 16 kHz a rychlost je přibližně
taková jakou zvládáte točit volantem. Tedy pokud nejste bývalý řidič
formule, to pak strhnete toque senzor na volantu:-).

Výkon je 250W, 750W (BMW je docela těžkej). Teoreticky 2880W (24V,120A),
ale to jsou mezní limity.

Motory se vyrábí v Japonsku. Alespoň je na nich made in Japan.

Na pokud by vás zajímalo jestli se používají i synchronní, a na ostatní
parametry, tak to bych se musel zeptat, asi bych teď lhal.

Ale až příští týden, nemám teď vůbec čas a jsem mírně v nemilosti.
Odpálil jsem tento týden tři motory a u dvou jsem dokázal prorazit
mosfety na H můstku, což se ještě nikomu za 4 roky nepodařilo. No a mě
2x :-).

ced